måndag, februari 28, 2011

Vem är jag då?


Över till mera seriösa(?), ja lr kanske allvarligare ämnen..

Nu har jag kikat över bloggen ett tag och ser ett mönster i den. Om jag har varit borta ett tag blir det s.a.s en överexponering av mig - inte av mig personligen utan av inlägg(hehe de är ju mina iofs). Jo jag vet, det låter helt sjukt men menat på allvar.
Jag försöker klämma in så mycket på en gång att det bara blir FÖRmycket, och det blir ingen intressant läsning. Det blir bara massa dravvel, inget väsentligt(i mina ögon iaf). Även om ingen annan läser så går ju jag själv tillbaka och läser min blogg inlägg.

Hur vill jag ha det då?
Ska jag följa strömmen med att uppmärksamma trenderna? Som nu; Oscarsgalan? NEJ urtråkigt!
Nyheter gillar jag; jag har oerhört(!) många åsikter om sådant som händer överallt. Alltså en klar bild om vad jag gillar omgivningen - lokalt/nationellt lr globalt.

Jag är ingen kändis, har ingen annan känd person kopplad till mig, iaf vad jag vet. Så hur kommer jag ut till andra då?
Nåt som inspirerade mig var en film där det faktiskt handlar om bloggeri.
Julie & Julia

Dels så älskar jag Meryl Streep som skådespelerska men själva filmens historia isig var mycket bra. Välspelad.
Det är väl kanske inte just den typen av intryck jag vill göra som bloggare men det är frestande...*ödmjuk som attans*... eftersom jag gillar att skriva. Är rätt noga med hur jag skriver, om vad..

..hur som helst..

Angående första bilden i dagens första inlägg - glasögon.. Är på väg in i dess värld på riktigt nu. Håller på att provar ut ett par. Öhh... fast det är svårt! Har heft hem 18 par nu i olika omgångar

Jag har hittat de jag vill ha nu.. så lite båge som möjligt, som synes.
Men priset!! 5000.- !!!! Som tur är har jag ett presentkort på 1000.-
Jag är ju ingen höginkomsttagare precis!

Inga kommentarer: