söndag, februari 27, 2011

Grodor och felskrivningar


"När singelolyckan var ett faktum var det inte jag som körde bilen, för jag satt i baksätet och sjöng."
"När jag försökte titta ut genom fönstret upptäckte jag att det var stängt."
"För att undvika kollision körde jag på en cyklist istället."
"Jag tutade men det lät inget för tutan var stulen och på reparation."
"Kvinnan jag körde på bakifrån sa att jag gjort det förut. Men mina materiella skador blev ändå stora."

"Jag gjorde illa handen när min knutna näve krockade med min grannes näsa."
"När jag sparkade mot politikerns skrev sträckte jag minst två benmuskler."
"När jag såg att det var rött ljus åkte min fot över till bromspedalen och hamnade till slut bredvid mig i diket."
"Jag dansade visserligen på bordet ifråga, men så tung är jag inte att det var mitt fel det gick sönder."
"Både kaskadkräkningarna och mina vänner försvann inom ett par timmar."
"Till lunchen igår fick jag våldsamma diaréer."
"Jag lider av en sveda som svider!"
"Gaffeln var så liten att jag svalde den."
"Efter att ha tvingats skälla ut ett flertal personer i över en timme uppstod tårar i ögonen och svåra halssmärtor."
"Jag hytte med näven så att jag sträckte en magmuskel och hade sönder en lampa."
"Plötsligt hörde jag röster som sa åt mig att krypa ner i frysdisken på Konsum och stanna där. Efter en stund hade jag förfrusit mig. Förutom pengar vill jag även ha en ny TV. Rösterna i mitt huvud vill ha ett nytt tvåmanstält."

Inga kommentarer: