söndag, februari 27, 2011

Åsikter och tyckande om allt lr inget


Hmm känns som om det är dax att fortsätta med Bloggen.. Behöver ånyo 'skriva av mig'.. Jag är alldeles för seg mentalt och fysiskt! Kanske detta blir boosten jag behöver??
Skaka om lite, omfördela, bli nyfiken igen, vara inovativ... Det var lättare(?) förut men det borde inte vara nån skillnad med det är precis som om allt 'står stilla'..
Just nu är det som om jag bara är..men inte mycket mera heller.
Jag har ett underbart liv, lever med den/dem jag vill leva med. Är älskad av den/dem jag vill bli älskad av!

Nog tror jag att det har med att jag inte har så mycket att göra om dagarna. Flyter bara med och inget annat. Jag jobbar men inte så mycket, tror att jag behöver använda hjärnan mer än jag gör nu.
Känns som om jag har förlorat mycket på detta.
Mentalt är jag rastlös.

Jag VILL så mycket men jag kommer inte till skott............*suck*

Inga kommentarer: